TOP 6 ALIMENTE CE AR TREBUI EVITATE DUPĂ VÂRSTA DE 30 DE ANI

Articole 0 Comentarii
Publicat acum 23 de ore
TOP 6 ALIMENTE CE AR TREBUI EVITATE DUPĂ VÂRSTA DE 30 DE ANI

Pe măsură ce înaintăm în vârstă creşte şi preocuparea noastră pentru o viaţă sănătoasă. De aceea oamenii de ştiinţă fac tot felul de studii pentru a încerca să afle cum ne putem păstra sănătatea pentru cât mai multă vreme. Un element extrem de important este însă alimentaţia care poate preveni apariţia unor boli precum cancerul, diabetul zaharat sau bolile de inimă.

De aceea, specialiştii recomandă ca anumite alimente să nu mai fie consumate după vârsta de 30 de ani, scrie clicksanatate.ro.

  1. Iaurt cu fructe din comerţ

Iaurturile cu fructe din comerţ sunt pline de zahăr, coloranţi, conservanţi, agenţi de îngroşare (amidonuri modificate, gelatină) şi arome sintetice. Asociaţia Americană a Inimii recomandă 38 de grame de zahăr pe zi pentru bărbaţi şi 25 de grame pe zi pentru femei. În locul acestor iaurturi cu fructe gata făcute îţi poţi prepara tu unul asemănător din iaurt natural şi fructe proaspete sau uscate.

  1. Soia

Este cunoscută ca o sursa vegetală de proteine, dar extrem de controversată din cauza subiectului legat de modificarea genetică. Chiar dacă numeroase cercetări au arătat că aceasta ajută la scăderea nivelului de colesterol şi este benefică pentru femeile care nu au în familie cazuri de cancer mamar, soia este mai puţin recomandată bărbaţilor din cauza conţinutului de fitoestrogeni.

  1. Pește

Peste jumătate din peştele pe care-l găsim în comerţ este peşte de crescătorie, hrănit cu furaje nu tocmai sănătoase. De aceea, ca să fii sigur că mănânci un peşte sănătos ar fi bine să cauţi peşte de captură.

  1. Pâine albă

Potrivit unei cercetări prezentate la Congresul European împotriva Obezităţii, oamenii de ştiinţă descoperit că persoanele care consumă 3 felii de pâine albă pe zi au un risc crescut de a deveni supraponderale în comparaţie cu cele care nu mănâncă pâine. În plus, specialiştii susţin că putem renunţa cu uşurinţă la pâinea albă pentru că nu aduce niciun aport organismului.

  1. Suc de fructe

Şi în jurul sucului natural de fructe sunt create o mulţime de controverse. Specialiştii nu recomandă consumul de fresh-uri pentru că, în timpul zdrobirii, fibrele, o mare parte dintre vitamine şi antioxidanţii se pierd. Ceea ce rămâne în cantitate mai mare este reprezentat de fructoză care poate duce la luarea în greutate.

  1. Popcornul la microunde

Popcornul la microunde este considerat un aliment extrem de dăunător pentru creier din cauza continuţului mare de grăsimi trans care afectează memoria distrugând, la propriu, celulele şi inflamând creierul, susţin specialiştii. Dar alege oricând varianta naturală a popcornului.

 

 

sursa foto: pixabay.com



Adauga un comentariu
Inchide
GDPR

medicaltv.ro folosește fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru.

Înainte de a continua navigarea pe site-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege termenii de utilizare și politicile noastre.

Sunt de acord Alte optiuni
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt foarte valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Obligatoriu - nu poate fi deselectat. Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.