Remedii naturale împotriva retenției de apă

Articole 0 Comentarii
Publicat acum 53 de minute
Remedii naturale împotriva retenției de apă

Auzim adesea sfatul să consumăm cel puţin doi litri de apă în fiecare zi. Deşi este necesar să ne hidratăm, trebuie să ştim că uneori ne putem confrunta cu retenţia de apă.

Eliminăm sarea din corp dacă ne hidratăm

Specialiştii ne recomandă o serie de remedii simple, de la modificarea dietei, la plimbările lungi, de câteva ori pe săptămână, pentru a ne menţine organismul sănătos. Un organism care conţine aproximativ 70% apă.

O primă soluţie a fi chiar consumul de lichide. Atunci când suntem deshidrataţi, organismul reţine apă pentru a face faţă unei situaţii similare. Iar atunci când ne hidratăm, eliminăm mai multă sare din corp.

Citește și CONSUMUL DE SARE IODATĂ. LIMITA DINTRE BENEFICIU ŞI RISC

Evitați consumul excesiv de sare

Un alt remediu este echilibrul dintre sodiu şi potasiu. Înainte de a ne gândi cum să scăpăm de sarea din organism, am putea să evităm să o consumăm în exces. Aceasta se regăseşte în alimentele procesate, precum supele, sosurile sau pâinea. Este de recomandat ca produsele de panificaţie să le facem în casă. Iar în rest, ar fi bine să consumăm alimente neprocesate, cum ar fi fructele, legumele şi cerealele. Specialiştii spun că e bine să consumăm mai mult potasiu, pe care îl găsim în banane, portocale sau avocado, dar şi în carnea de vită, de pasăre, lapte şi iaurt.

Citește și CONSUMUL DE IAURT REDUCE RISCUL APARIŢIEI CANCERULUI DE COLON

Consumați ceai cu efect diuretic

O altă soluţie recomandată de specialişti este ceaiul cu efect diuretic. Frunzele de păpădie şi mătasea de porumb sunt surse excelente de potasiu. Aşa că beţi câte o cană de ceai de mai multe ori pe zi.

Citește și Sucuri și ceaiuri care curăță arterele

Mișcarea este esențială împotriva retenției de apă

Şi, nu în ultimul rând, alergaţi sau mergeţi cu bicicleta, cel puţin 20-30 de minute zilnic. Acest tip de mişcare este sănătos pentru picioare. Iar dacă ajungeţi seara acasă şi aveţi gambele umflate, întindeţi-vă pe canapea astfel încât picioarele să fie mai ridicate decât nivelul inimii şi staţi aşa pentru cel puţin o oră. Acest lucru va fi benefic pentru sănătate.

Citește și Mergi zilnic pe jos! Mişcarea aduce beneficii nebănuite sănătăţii

 

sursa foto: www.healthline.com



Adauga un comentariu
Inchide
GDPR

medicaltv.ro folosește fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru.

Înainte de a continua navigarea pe site-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege termenii de utilizare și politicile noastre.

Sunt de acord Alte optiuni
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt foarte valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Obligatoriu - nu poate fi deselectat. Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.