Grăsimea supărătoare de pe abdomen – 8 metode de a o elimina

Articole 0 Comentarii
Publicat acum o lună
Grăsimea supărătoare de pe abdomen – 8 metode de a o elimina

Diverse părți ale corpului pot fi afectate de acumularea excesivă a grăsimii, dar zona abdomenului ridică probleme speciale. Pentru a elimina grăsimea abdominală, este nevoie de mult efort și voință.

Grăsimea abdominală este greu de eliminat. Nerespectarea dietei, satisfacerea unei pofte alimentare sau orice altă abatere poate anula săptămâni sau luni întregi de efort. Prin urmare, este necesar să urmăm dieta cu strictețe și să luăm în considerare anumite sfaturi simple, dar esențiale pentru a obține rezultatele dorite.

Regimul alimentar și exercițiile fizice pot reduce considerabil grăsimea de pe abdomen. Dar este bine să ții cont și de alte trucuri utile, care să te ajute să obții rezultate mai bune într-un timp relativ scurt.

Citeşte şi Studiu: Ciocolata nu îngraşă, ba chiar este recomandată în curele de slăbire

Cele mai bune moduri de a elimina grăsimea abdominală

Bea apă cu lămâie pe stomacul gol

Consumul de apă cu lămâie pe stomacul gol este o modalitate excelentă de a arde grăsimi și de a-ți aplatiza abdomenul. Lămâia are proprietăți detoxifiante, care ajută la eliminarea deșeurilor din organism. Facilitează astfel digestia și arderea grăsimilor.

Amestecă zeama unei lămâi cu un pahar cu apă caldă și adaugă un praf de sare. Bea lichidul obținut în fiecare dimineață, pe stomacul gol.

Evită consumul de orez alb

Orezul alb este un aliment procesat, care duce la creșterea în greutate și la acumularea grăsimii pe abdomen. Dacă vrei să ai o talie subțire, încearcă să incluzi în dieta ta următoarele alimente:
– Făină integrală (în compoziția pâinii integrale, de exemplu)
Cereale integrale
– Quinoa
Ovăz

Citeşte şi Orezul brun, o comoară de nutrienţi care previne bolile neurodegenerative. Topul beneficiilor consumului de orez brun pentru sănătate.

Renunță la zahăr

Consumul de zahăr ajută grăsimea să se acumuleze în corp, inclusiv în zona burții și a taliei. Pentru a avea un abdomen plat, este bine să renunți la:
– Dulciuri
Băuturi cu zahăr
– Alimente bogate în grăsimi

Bea mai multă apă

Apa îți menține organismul hidratat, activează metabolismul și stimulează eliminarea deșeurilor din organism. Este indicat să bei între 1,5 și 2 litri de apă pe zi.

Dar nu uita: cosumă acest lichid pe parcursul întregii zile. Dacă bei doi litri de apă deodată, nu te vei bucura de aceleași beneficii. Din contră, îți poți pune sănătatea în pericol.

Citeşte şi Migrena şi sportul, relaţie cu năbădăi

Mănâncă usturoi crud

Chiar dacă gustul și mirosul usturoiului nu sunt îndeajuns de îmbietoare pentru a consuma acest aliment în fiecare zi, merită să încerci. Consumul zilnic de usturoi crud este un adjuvant excelent pentru dietă, stimulând arderea mai rapidă a grăsimilor.

Este recomandat să mănânci între 2 și 8 căței de usturoi crud, după care să bei un pahar de apă cu lămâie. Acest tratament ajută la arderea grăsimii și îmbunătățește circulația.

Consumă mai multe fructe și legume

O dietă adecvată pentru pierderea în greutate și obținerea unui abdomen plat trebuie să includă multe fructe și legume. Evită alimentele procesate și alege numai produse organice.

Este indicat ca fructele și legumele să fie consumate în stare crudă, naturală, simple sau ca ingrediente în salate sau sucuri naturale.

Citeşte şi Încerci să ţii un regim sănătos, însă rezultatele întârzie? Fructele pe care le mănânci ar putea fi problema

Evită alimentele procesate

Consumul de alimente rafinate și procesate reprezintă un obstacol în procesul de ardere a grăsimilor. Pentru a elimina grăsimea abdominală, este important să eviți produse bocate în calorii precum:
– Carnea procesată
Făina rafinată
– Alimentele conservate

Consumă mai multe condimente

Pare greu de crezut, dar condimentele sunt un adaos excelent în orice cură de slăbire, stimulând pierderea în greutate.

Scorțișoara, ghimbirul și ardeiul Cayenne activează metabolismul și oferă numeroase beneficii pentru sănătate. În plus, contribuie la reducerea nivelului de zahăr din sânge, ajutând la prevenirea diabetului.

Citeşte şi Fructul care te satură şi te ajută să slăbeşti. Efectele nebănuite ale pomelo



Adauga un comentariu
Inchide
GDPR

medicaltv.ro folosește fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru.

Înainte de a continua navigarea pe site-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege termenii de utilizare și politicile noastre.

Sunt de acord Alte optiuni
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt foarte valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Obligatoriu - nu poate fi deselectat. Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.